« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Grójec w okresie międzysesyjnym.

4. Informacje o odpowiedziach na interpelacje i zapytania Radnych zgłoszone na poprzednich Sesjach.

5. Informacja o wnioskach do budżetu Gminy i Miasta Grójec na rok 2025.

6. Informacja na temat oświadczeń majątkowych.

7. Informację Burmistrza Gminy i Miasta Grójec w sprawie stawki podatku leśnego na 2025r.

8. Informację Burmistrza Gminy i Miasta Grójec w sprawie stawek podatku rolnego na 2025r.

10. Przyjęcie Planu Pracy Komisji Rady Miejskiej na rok 2025.

11. Rozpatrzenie projektów uchwał:

12. Sprawy różne i wolne wnioski

13. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej