Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i sprawdzenie kworum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie Protokołu nr 13 z sesji z dnia 27 lutego 2025r.
4.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grójcu za rok 2024.
6.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny i Opieki nad Dzieckiem w Gminie Grójec w roku 2024.
7.
Ocena zasobów pomocy społecznej.
8.
Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy Gminy i Miasta Grójec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2024 r.
9.
Sprawozdanie z działalności GSK Sp. z o.o. w Grójcu za 2024 r.
a)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Grójec na lata 2025– 2036
b)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Grójec na rok 2025
c)
w sprawie określenia wzoru wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz wzoru deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego
d)
w sprawie wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Miejskiej w Grójcu
e)
w sprawie nadania nazwy ulicy w mieście Grójec
f)
w sprawie udzielenia przez Gminę Grójec pomocy rzeczowej dla Województwa Mazowieckiego
g)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przy ul. Mogielnickiej w Grójcu
h)
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Słomczyn
i)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Grójec w części tekstowej
j)
w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 28 stycznia 2025 r. dotyczącej naruszenia Statutu Gminy i przepisów ogólnych
k)
w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 25 lutego 2025 r. dotyczącej złamania § 3. Art. 253 KPA.
l)
w sprawie zmiany uchwały Nr XIV.147.25 RM w Grójcu z dn. 27.03.25 r.
11.
Interpelacje i zapytania radnych.
12.
Wnioski i sprawy różne.
13.
Informacje Przewodniczącej Rady Miejskiej.