Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i sprawdzenie kworum.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
4.
Sprawozdanie z działalności Komendy Powiatowej Policji w Grójcu oraz informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Grójec w 2024 r.
5.
Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Grójcu za 2024 r.
6.
Informacja o realizacji akcji zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży.
7.
Sprawozdanie pokontrolne Komisji Rewizyjnej.
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Grójec na lata 2025–2036.
b)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Grójec na rok 2025.
c)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Grójeckiemu.
d)
w sprawie ustalenia źródeł dochodów własnych oraz jednostek budżetowych Gminy Grójec, które tworzą rachunki dochodów własnych.
e)
w sprawie przyjęcia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2025 roku za doskonalenie zawodowe nauczycieli oraz form i specjalności kształcenia nauczycieli, zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Grójec.
f)
w sprawie nieodpłatnego nabycia w drodze darowizny lokalu mieszkalnego nr 1 znajdującego się w budynku wielorodzinnym przy ul. J. Piłsudskiego 38 w Grójcu.
g)
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu obejmującego działki nr 110/1, 110/4, 112 i 122 położone we wsi Lesznowola gm. Grójec.
h)
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek położonych w Lesie Lesznowolskim i Mirowicach.
i)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przy ulicy Laskowej w Grójcu.
j)
w sprawie rozpatrzenia skargi z 13.01.2025 r.
k)
w sprawie wyrażenia sprzeciwu wobec planowanej realizacji budowy stacji bazowej i masztu telekomunikacyjnego w Grójcu, przy ul. Aleja Niepodległości.
l)
w sprawie ustalenia zasad usytuowania na terenie gminy i miasta Grójec miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
9.
Interpelacje i zapytania radych.
10.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
11.
Wolne wnioski i oświadczenia.
12.
Informacje Przewodniczącej Rady Miejskiej.