« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Grójec za ostatni okres.

5. Interpelacje i zapytania Radnych.

6. Sprawozdanie z działalności w 2018 roku:

- Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grójcu,

- Grójeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego,

7. Informacja o wakacyjnych zajęciach planowanych dla dzieci i młodzieży w Gminie Grójec.

8. Analiza funkcjonowania systemu gospodarki odpadami na terenie Gminy Grójec.

9. Przedstawienie raportu o stanie gminy.

10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

A ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej,

Ł zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Grójec i ustanowienia zabezpieczenia.

11. Sprawy różne i wolne wnioski.

12. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej