« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i sprawdzenie kworum

3. Zatwierdzenie protokołów z sesji:

4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym

5. Sprawozdanie z działalności Ochotniczych Straży Pożarnych

6. Informacja Burmistrza o zgłoszonych w 2024 r. żądaniach oraz wydanych decyzjach w związku ze zmianą wartości nieruchomości wskutek uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

7. Informacja na temat funkcjonowania Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grójcu

8. Aktualna sytuacja- finanse i perspektywy rozwoju w spółkach gminnych:

a) Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Grójcu Sp. z o. o.

9. Bieżące uchwały:

10. Interpelacje i zapytania radnych

11. Wnioski i sprawy różne

12. Informacje Przewodniczącej Rady Miejskiej

13. Zakończenie sesji

« Powrót do strony głównej