« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i sprawdzenie kworum.

3. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Grójec za 2024r.:

4. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminy Grójec za 2024 rok i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium.

- sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie roczne z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia Gminy Grójec za 2024 r.

- opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonych przez Burmistrza Gminy i Miasta Grójec sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2024 rok.

- opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Grójcu wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Grójec.

- Dyskusja

5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

6. Przygotowanie do sezonu letniego: obiekty sportowe Grójeckiego Ośrodka Sportu „ Mazowsze”.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał:

c) w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie;

8. Interpelacje i zapytania radych.

10. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej