Porządek obrad
2
Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
3
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Grójec za ostatni okres.
4
Przyjęcie protokołu z Sesji odbytej:
-
w dniu 21 stycznia 2019 r.
-
w dniu 25 lutego 2019 r
5
Interpelacje i zapytania Radnych.
6
Sprawozdanie z działalności w 2018 roku:
-
Grójeckiego Ośrodka Kultury,
-
Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Grójcu,
-
Grójeckiego Ośrodka Sportu „Mazowsze”.
7
Zapoznanie się z Oceną Zasobów Pomocy Społecznej w Gminie Grojec.
8
Informacja z realizacji Programu współpracy Gminy Grójec z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2018.
9
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
A
nabycia gruntu o powierzchni 212 m2 położonego w mieście Grójec,
B
zmiany uchwały Nr IV/23/19 Rady Miejskiej w Grójcu z dnia 21 stycznia 2019r.,
C
zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Grojec na rok 2019,
D
ustanowienia programu osłonowego Gminy i Miasta Grójec w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży na lata 2019 – 2023,
E
podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnej pomocy w formie zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023,
F
szczegółowych warunków przyznawania odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,
G
upoważnienia Burmistrza Gminy i Miasta Grójec do odpłatnego przejmowania na rzecz Gminy Grójec wybudowanych przez osoby fizyczne i prawne urządzeń kanalizacji deszczowej,
H
nadania „Medalu za Zasługi dla Gminy Grójec”.
10
Sprawy różne i wolne wnioski.