Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i sprawdzenie kworum.
2.
Przyjęcie wniosków do porządku obrad.
3.
Zatwierdzenie protokołów z Sesji:
-
XV Sesja z 24 kwietnia 2025r
-
XVII Sesja z 18 czerwca 2025r
-
XVIII Sesja z 26 czerwca 2025r.
-
XIX Sesja z 24 lipca 2025r.
4.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z wakacji 2025r Grójeckiego Ośrodka Kultury.
6.
Sprawozdanie z działalności Miejsko- Gminnej Biblioteki Publicznej za I półrocze 2025r.
7.
Sprawozdanie „Wakacje z Biblioteką 2025”.
8.
Informacja o zaawansowaniu inwestycji.
9.
Rozwój przedsiębiorczości- działania i zamierzenia.
10.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Grójec na rok 2025.
b)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Grójec na lata 2025–2036.
c)
w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie.
d)
w sprawie ustalenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu.
e)
w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 21.03.2025r.
f)
w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do sporządzenia zintegrowanego planu inwestycyjnego dla obszaru położonego w Grójcu i Janówku.
g)
w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do sporządzenia zintegrowanego planu inwestycyjnego dla działek ewidencyjnych nr 2012/30, 2012/38, 2012/28, 2012/25 w Grójcu.
h)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Częstoniew, Częstoniew-Kolonia, Falęcin, Mięsy i Wola Krobowska.
i)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Grójec w części tekstowej.
j)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar części miasta Grójca w części tekstowej.
k)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar części wsi Głuchów.
l
w sprawie ograniczenia sprzedaży napojów alkoholowych w godzinach nocnych
11.
Interpelacje i zapytania radych.
12.
Wolne wnioski i oświadczenia.
13.
Informacje Przewodniczącej Rady Miejskiej.