Porządek obrad
2.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Grójec za ostatni okres.
4.
Interpelacje i zapytania Radnych.
5.
Zapoznanie się z sytuacją finansową Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu
6.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
7.
Zapoznanie się z informacją o stanie ładu, bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Grójec oraz na temat funkcjonowania Straży Miejskiej w Grójcu.
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
A
przyjęcia regulaminu zasad udzielania dotacji celowej na zadania ograniczenia niskiej emisji na terenie gminy Grójec,
B
zmiany uchwały Nr IV/23/19 Rady Miejskiej w Grójcu z dnia 21 stycznia 2019 r.,
C
odmowy ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej w Grójcu,
D
określenia lokalnych standardów urbanistycznych na terenie Gminy Grójec,
E
zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Grójec na rok 2019,
F
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Grójec na lata 2019–2031,
G
nabycia gruntu o powierzchni 3156 m2 położonego w Grójcu.
9.
Sprawy różne i wolne wnioski.