« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

3. Przyjęcie protokołów z ostatnich Sesji

4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Grójec za ostatni okres.

5. Interpelacje i zapytania Radnych.

6. Informacja o planowanych remontach w jednostkach oświatowych Gminy Grójec

7. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Grójec za rok 2019:

8. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminy Grójec za 2019 rok i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium.

- sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie roczne z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia Gminy Grójec za 2019 rok,

- Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie Zespół w Płocku o przedłożonych przez Burmistrza Gminy i Miasta Grójec sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2019 rok,

- Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Gminy Grójec za 2019 rok,

- Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie Zespół w Płocku o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Grójcu wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Grójec,

- dyskusja,

9. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

10. Sprawy różne i wolne wnioski.

11. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej