Porządek obrad
2.
Przyjęcie proponowanego porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Grójec za ostatni okres.
4.
Przyjęcie protokołów zostatnich Sesji:
1)
odbytej w dniu 16 grudnia 2019 r.
2)
odbytej w dniu 27 stycznia 2020 r
5.
Interpelacje i zapytania Radnych.
6.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
7.
Informacja o realizacji akcji zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych, jednostkach kultury i sportu oraz jednostkach organizacyjnych gminy
8.
Zapoznanie się ze sprawozdaniem z wykonania Gminnego Programu Przeciwdziałania Alkoholizmowi Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2019.
9.
Informacje na temat działalności Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Grójec, potrzeby, oczekiwania i dalsze plany funkcjonowania.
10.
Informacja na temat funkcjonowania Zakładu Usług Komunalnych w Grójcu Sp. z o.o.
11.
Sprawozdanie z działalności w 2019 roku:
a/
Grójeckiego Ośrodka Kultury,
b/
Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Grójcu,
c/
Grójeckiego Ośrodka Sportu „Mazowsze”,
d/
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grójcu
e/
Grójeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego.
12.
Zapoznanie się z Oceną Zasobów Pomocy Społecznej w Gminie Grojec.
13.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Grójec z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2019 roku.
14.
Informacja na temat struktury organizacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu – zakresy działania poszczególnych komórek.
15.
Omówienie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Grójec oraz analiza funkcjonowania Wydziału Gospodarki Odpadami.
16.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
A/
Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Grójec na lata 2020-2024,
B/
odstąpieniu od dochodzenia należności przypadających Gminie Grójec z tytułu czynszów najmu lokali użytkowych od przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19 (wirusa SARS-CoV-2)
C/
zmiany uchwały Nr IV/23/19 Rady Miejskiej w Grójcu z dnia 21 stycznia 2019r.,
D/
zwolnienia od podatku od nieruchomości grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19 (wirusa SARS-CoV-2),
E/
zamiany działek gruntu położonych we wsi Żyrówek,
F/
wyrażenia zgody na odpłatne nabycie gruntu o powierzchni 1059 m2 położonego we wsi Kobylin,
G/
przyjęcia regulaminu zasad udzielania dotacji celowej na zadania ograniczenia niskiej emisji na terenie gminy Grójec,
H/
zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Grójec na rok 2020
I/
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Grójec na lata 2020–2031
J/
udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Grójeckiemu
K/
udzielenia przez Gminę Grójec pomocy rzeczowej dla Województwa Mazowieckiego,
L
wyrażenia zgody na wniesienie nieruchomości gminnej w formie aportu do spółki Zakład Wodociągów i Kanalizacji z ograniczoną odpowiedzialnością w Grójcu
17.
Sprawy różne i wolne wnioski.