« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

3. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Grójec za 2023r.:

4. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminy Grójec za 2023 rok i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium.

- sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie roczne z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia Gminy Grójec za 2023r.

- opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonych przez Burmistrza Gminy i Miasta Grójec sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2023 rok.

- opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Grójcu wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Grójec.

- dyskusja.

5. Zatwierdzenie protokołów z sesji:

6. Rozpatrzenie projektów uchwał:

G w sprawie zasad przeprowadzania naboru wniosków o zawarcie umowy najmu lokali mieszkalnych, w tym określenia dodatkowych kryteriów pierwszeństwa, zasad przeprowadzania oceny punktowej dla kryterium pierwszeństwa oraz dodatkowych kryteriów pierwszeństwa, wysokości kaucji zabezpieczającej i wysokości partycypacji w ramach inwestycji w Lesznowoli przy ul. Piaseczyńskiej, realizowanej przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN Mazowsze Centrum Sp. z o.o.

7. Sprawozdania z działalności:

- Zakładu Gospodarki Komunalnej za 2023r.

- Grójeckiej Spółki Komunalnej Sp. z o.o. za 2023r.

- Grójeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. za 2023r.

- Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Grójec w okresie między Sesjami

9. Zakończenie sesji

« Powrót do strony głównej