« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1 Otwarcie Sesji.

4 Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Grójec za ostatni okres.

5 Interpelacje i zapytania Radnych.

6 Odczytanie protokołu Komisji Rewizyjnej z kontroli przeprowadzonej w PSP Nr 3 w Grójcu.

7 Informacja o planowanych remontach w jednostkach oświatowych Gminy Grójec.

8 Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Grójec za rok 2018:

a) debata nad raportem

9 Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminy Grójec za 2018 rok i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium.

a) sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie roczne z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia Gminy Grójec za 2018 rok,

b) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie Zespół w Płocku o przedłożonych przez Burmistrza Gminy i Miasta Grójec sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2018 rok,

c) Opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Gminy Grójec za 2018 rok,

d) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie Zespół w Płocku o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Grójcu wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Grójec,

e) dyskusja

g) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy i Miasta Grójec absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.

10 Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

11 Sprawy różne i wolne wnioski.

12 Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej